Ultimele articole

Fisierul Sitemap

     Este un fisier XML care se include in cadrul fisierelor unui website si care contine o parte sau toate paginile ce se doresc a fi indexate de catre motoarele de cautare. Este vorba despre ceea ce dorim sa vada motoarele de cautare si, implicit sa afiseze vizitatorilor, si ceea ce nu dorim sa aratam. Este o modalitate prin care webmasterii pot aduce in fata, pot accentua, atuurile unui website si ascunde, daca se poate spune asftel, minus-urile acestuia.

Citeste articolul

URL static si URL dinamic in SEO

     URL inseamna Uniform Resource Locator si este acea adresa pe care o introducem in campul special destinat acestui lucru din cadrul unui browser, pentru a accesa o anumita pagina web. Asa cum o resedinta poate fi identificata dupa o adresa postal, tot astfel, o pagina web poate fi localizata in functie de URL-ul sau. URL-urile sunt de doua tipuri: statice si dinamice.

Citeste articolul

Instrumente SEO gratuite

      In ultima vreme s-au produs schimbari radicale in algoritmii de cautare, odata cu introducerea Panda, Penguin si Hummingbird. Acum, mai mult ca oricand, este absolut necesara respectarea bunelor practici impuse de Google pentru a obtine si mentine un loc fruntas in SERPs. Din fericire, exista pe web numeroase instrumente gratuite care pota juta substantial la realizarea de analize, verificari si, in final, la incheierea cu succes a unui proiect SEO.

Citeste articolul

SEO si continut duplicat

      Continutul duplicat a devenit o problema insemanata in SEO dupa februarie 2011, cand Google a lansat Panda. Si inainte de aceasta data, problema a existat, insa odata cu aparitia Panda, continutul original a capatat o greutate mult mai mare in contextual factorilor de cotatie SEO, penalizand mult mai grav continutul duplicat.

Citeste articolul

Ce trebuie facut pentru a redresa un website dupa o penalizare Google?

     Exista o mare teama pentru fiecare detinator de website, mai ales daca este implicata o afacere online pentru care este esentiala o pozitionare cat mai buna in Google. Este vorba de posibilitatea penalizarii de catre motorul de cautare. In momentul in care se observa regresul, confuzia cea mai mare este legata de factorul cauzator. A doua chestiune care se ridica este, cum si cat penalizeaza Google o anumita abatere de la bunele practici.

Citeste articolul

Factori de ranking in SEO

     Specialistii vorbesc despre aproximativ 200 de factori de ranking pentru Google. De fapt, am spune noi, ar fi cativa factori importanti, din care deriva mai multi subfactori care au relevanta mai mare sau mai mica pentru algoritmii Google.
     Factorii importanti de care vorbeam mai sus se refera la:

Citeste articolul

Codul-sursa in SEO

     Evident, codul-sursa este important in SEO. Daca ar fi sa facem o analogie cu viata reala, SEO poate fi asemanat cu o constructie, iar codul-sursa ar fi fundatia acelei constructii. In consecinta, rolul esential al unui cod-sursa optimizat un poate fi pus la indoiala.

Citeste articolul